Τζίνα Χονδρού - Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια -Psychologyhealth.gr

Τζίνα Χονδρού, M.Sc.
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

Ψυχοσωματικές τεχνικές χαλάρωσης

Αυτές οι  μέθοδοι έχουν σαν στόχο την επίτευξη ηρεμίας και ισορροπίας στο σώμα και το πνεύμα.  Με το συνδυασμό βαθιάς χαλάρωσης και αυτοσυγκέντρωσης, μπορούμε να εστιάσουμε καλύτερα στον επιθυμητό στόχο, που μπορεί να είναι η βελτίωση στρες & αγχωδών διαταραχών, μείωση του πόνου, διευκόλυνση ύπνου, βελτίωση προβλημάτων σωματικής υγείας, ενίσχυση απόδοσης κ.ά.

 

 

 

1.    Προοδευτική Νευρομυϊκή Χαλάρωση

Μειώνει το στρες, βοηθά στις αγχώδεις διαταραχές, βελτιώνει τη σωματική υγεία, βοηθά στα προβλήματα ύπνου και βελτιώνει την απόδοση (χαλαρό σώμα ίσον καθαρό μυαλό). 
 
 
2. Διαλογισμός
Συγκέντρωση της προσοχής, συνειδητά, με αυτεπίγνωση, απερίσπαστοι από εξωτερικά ερεθίσματα.  Μειώνει άγχος, αϋπνία, πόνο, σωματικούς δείκτες στρες (πχ πίεση), νιώθουμε ευεξία.

 


3. Ενσυνειδητότητα (Mindfulness)
“H προσπάθεια του ατόμου να ζει στο παρόν σε κάθε στιγμή της ζωής του”
Είναι μια συνειδητή στάση ζωής που μας βοηθά να είμαστε σε επαγρύπνηση, να κατανοούμε πλήρως τον εαυτό μας και να είμαστε σε επαφή με το περιβάλλον, να βιώνουμε το κάθε λεπτό, να νιώθουμε πιο ‘ζωντανοί’ και να ενεργοποιούμε τις δυνατότητες του οργανισμού μας.
 
 
4. Νοερές Εικόνες
Οι καθοδηγούμενες νοερές εικόνες είναι πολύ καλός τρόπος ενίσχυσης της σωματικής υγείας, της σωματικής απόδοσης, της αυτοπεποίθησης κ.ά.

 

© ΤΖΙΝΑ ΧΟΝΔΡΟΥ, Μ.Sc.

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ